خودرو و خودروساز

لوازم یدکی ایساکو در شرق تهران

لوازم یدکی ایساکو در شرق تهران

شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران‌خودرو (ایساکو) در آبان ماه سال 1356 در قالب شرکت سهامی خاص تاسیس گردید. زمینه و هدف فعالیت شرکت ایساکو خرید، فروش، صادرات و واردات انواع خودروی سواری و دیگر انواع خودروها و ارائه خدمات پس از فروش به کلیه محصولات ایران‌خودرو و شرکت‌های تابعه آن، تهیه و توزیع، خرید و فروش، صادرات و واردات قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو و خدمات پس از فروش آنها، انجام معاملات بازرگانی و غیر بازرگانی، تاسیس شرکت با مشارکت یا بدون مشارکت اشخاص داخلی و خارجی، خرید کارخانجات و سهام شرکتها، انجام هر عملیات مجاز سود آور و مبادرت به هرگونه فعالیتی برای انجام مفاد بالا و یا تسهیل در اجرای آن بیان شده است.

با توجه به این موضوع که بیش از 99/99 درصد سهام ایساکو به شرکت ایران‌خودرو تعلق دارد، در ابتدای امر اداره امور آن به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران محول گردید. در سال ۱۳۶۳ اداره امور شرکت به وزارت بازرگانی واگذار گردید و از بهمن ماه 1370، اداره امور شرکت تحت سرپرستی و نظارت وزارت صنایع سنگین و از آن طریق زیر نظر شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) قرارگرفت. در سال 1373 و پس از ادغام دو وزارتخانه صنایع و صنایع سنگین سرپرستی شرکت در عمل به وزارت صنایع واگذار شد. در بیست سال ابتدایی، بازرگانی قطعات و بطور خاص، تهیه و توزیع قطعات خودروهای تولیدی ایران‌خودرو، عمده فعالیت شرکت را با توجه به گستردگی طیف فعالیتش تشکیل میداد. موضوع ارائه خدمات پس از فروش به استفاده کنندگان از محصولات ایران‌خودرو در ابتدای سال ۱۳۷۱ و پیش از آغاز دهه سوم فعالیت، به شرکت ایساکو محول شد. اما در سال 1378 و پس از تغییر خط‌‌ مشی‌هایی که دستاورد مدیریت جدید سازمان بود و پس از تغییر اساسنامه و اضافه نمودن خدمات پس از فروش به موضوع شرکت، ایساکو به عنوان ارائه کننده خدمات پس از فروش محصولات ایران‌خودرو، خود را معرفی کرد. در ابتدای سال 1382 موضوع خدمات پس از فروش از شرکت ایساکو حذف و دوباره در سال 1386 این موضوع به ایساکو محول گردید. هم اکنون شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) با دارا بودن بیش از 1700 نمایندگی و فروشگاه مجاز گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش را در سراسر کشور به خود اختصاص داده است.

شرکت ایساکو ارائه دهنده طیف گسترده ای از لوازم یدکی محصولات ایران‌خودرو از لوازم یدکی بدنه تا قطعات مورد استفاده در موتور، گیربکس و سایر قسمت های خودرو را عرضه می کند. این شرکت در راستای جلوگیری از پراکندگی قیمتی اقدام به بارگزاری قیمت تمامی قطعات در سایت رسمی خود کرده ‌است به صورتی که کاربر با انتخاب خودرو خود و پیدا کردن قطعه مورد نیاز میتواند قیمت قطعه مورد نظر خود را مشاهده نماید. علاوه بر این با وارد کردن شماره شاسی خودرو نیز این جست‌وجو امکان پذیر است.

برای جلوگیری از سواستفاده و جعل احتمالی شرکت ایساکو از هولوگرام و بسته بندی مخصوصی استفاده می کند که شامل ویژگی های ذیل میباشد:

تصاویرهولوگرام های ایساكو حتی با جدیدترین روش‌های كپی و اسكن رنگی قابل كپی برداری نمی باشند. از طرفی دیگر جابه جا کردن و تعویض این هولوگرام ها امکان پذیر نمی‌باشد زیرا با جداکردن آن‌ها از محل الصاق، هولوگرام مخدوش خواهد شد و استفاده مجدد از آن امکان پذیر نخواهد‌بود.

پس از شیوع بیماری کووید 19 شرکت ایساکو جهت گسترده سازی خدمات غیر حضوری در فروشگاه‌های خود اقدام به ارسال قطعات مورد نیاز کرده‌است بدین صورت که ارسال قطعات سفارش گذاری‌شده یه صورت آنلاین (از صفحات مجازی فروشگاه‌ها) یا تلفنی از ساعت 9 صبح الی 19 به آدرس متقاضیان ارسال می‌کنند. از طرف دیگر طرح خدمات در منزل نیز از دیگر طرح‌هایی است که جهت رعایت هرچه تمام تر پروتکل های بهداشتی به صورت جدی پیگیری می‌شود.

 

 

 

0%

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
گرد آورنده
نیما خطیبی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا