سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

آکورو با هدف آرامش خاطر خریداران همواره در تلاش است تا تجربه خریدی با کیفیت را برای مشتریان رقم بزند. به همین منظور، اطلاعات دقیقی از محصولات در وب سایت قرار داده شده است تا کاربران بتوانند با آگاهی کامل نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام نمایند. با این وجود کاربران میتوانند مطابق شرایط و ضوابط زیر نسبت به عودت کالا اقدام نمایند.

نوع مرجوعی دلایل مرجوعی مدت زمان عودت شرایط عودت هزینه ارسال
کالای نصب شده ایراد فنی قطعه مدت زمان گارانتی کالا از زمان ثبت سفارش بسته بندی قطعه می بایست به نحوی باشد که در هنگام ارسال آسیب نبیند. درصورت مورد تایید بودن ایراد، هزینه ارسال

با آکورو می باشد.

قطعه بر روی خودرو نصب نمی شود حداکثر تا 48 ساعت پس از تحویل کالا بسته بندی قطعه در همان جعبه و شرایطی که تحویل داده شده است. درصورت مورد تایید بودن ایراد، هزینه ارسال

با آکورو می باشد.

کالای نصب نشده سفارش به صورت کامل ارسال نشده است.

کالای دیگری ارسال شده است.

کالا با اطلاعات درج شده در وب سایت مغایرت دارد.

کالا ایراد ظاهری و یا شکستگی دارد.

بسته بندی کالا حین ارسال آسیب دیده است.

حداکثر تا 48 ساعت پس از تحویل کالا بسته بندی قطعه در همان جعبه و شرایطی که تحویل داده شده است. درصورت مورد تایید بودن ایراد، هزینه ارسال

با آکورو می باشد.

انصراف از خرید حداکثر تا 10 روز پس از تحویل کالا انصراف از خرید و درخواست مرجوعی

به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و

از آن استفاده نشده باشد.

هزینه ارسال با کاربران گرامی می باشد.

 

نکات مهم

  • مرجوع نمودن کالا در صورتی امکان پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود و به همراه تمام متعلقات ارسال گردد. مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر تغییر دیگر در بسته بندی محصول، شرایط عودت کالا را باطل می‌نماید.
  • هرگونه آسیبی بر اثر استفاده ناصحیح و نصب اشتباه قطعه، شرایط عودت کالا را باطل می‌نماید.
  • کدهای تخفیف استفاده شده در هنگام خرید یکبار مصرف بوده و درصورت عودت کالای خریداری شده، تنها مبلغ پرداخت شده بازگردانده میشود.
  • هزینه ارسال توسط پست پیشتاز تنها در مواردی که هزینه حمل برعهده آکورو می‌باشد، قابل پرداخت به کاربر می باشد و درصورت ارسال توسط پیک، هزینه آن برعهده کاربران است.
  • در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد و مغایرت کالا توسط کارشناسان آکورو، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده کاربر خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید، بسته بندی کالا می بایست در شرایط اولیه ارسال و بازنشده باشد.

 

روند عودت کالا

  • اعلام به کارشناسان ما از طریق تماس با شماره 02146017246 و یا ارسال پیام به شماره 09022186755 از طریق واتس اپ و یا تلگرام.
  • پس از هماهنگی با کارشناس خدمات پس از فروش، ارسال کالا از طریق پست پیشتاز به آدرس: تهران، جنت آباد مرکزی، برج طوبی واحد 806. کدپستی : 1475638875
  • هزینه ارسال با توجه به نوع درخواست مرجوعی، ممکن است بر عهده آکورو و یا کاربران باشد. جهت اطلاع بیشتر به توضیحات مرجوعی مراجعه نمایید.
  • ارسال رسید پست به شماره 09022186755 از طریق واتس اپ یا تلگرام و یا ارسال به آدرس ایمیل info@akoro.ir.
  • بررسی کالای عودت داده شده توسط کارشناسان آکورو و عودت وجه و یا کالا به کاربران.
  • در صورتی که عودت کالا به علت ایراد فنی باشد و پس از بررسی کارشناسان فنی مشخص شود قطعه مذکور ایرادی ندارد، کالا به کاربر عودت داده می شود.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول