–    نحوه عضویت:

پس از ورود به وب سایت، بالای صفحه سمت چپ بر روی گزینه کاربر کلیک کنید. پس از انتخاب گزینه ایجاد حساب کاربری و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در این بخش و انتخاب گزینه عضویت، عضویت شما در وب سایت انجام می شود.

–    نحوه ورود به سایت:

برای ورود به وب سایت و استفاده از خدمات، بالای صفحه سمت چپ با کلیک بر روی آیکون کاربر با درج نام کاربری و رمز عبور خود وارد فروشگاه شوید.

–    تغییر مشخصات:

برای تغییر در مشخصات از قبیل نام کاربری، رمز عبور، ایمیل و آدرس ها از طریق ورود به منوی حساب کاربری من نسبت به تغییرات اقدام نمایید.

–    نمایش سفارشات:

برای نمایش سفارشات خود از طریق منوی حساب کاربری من قسمت سفارش ها ، سفارشات خود را مشاهده نمایید.

–  برای خرید از آکورو، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. قبل از خرید می بایست عضو باشید.

–    چطور میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

پس از اتمام ثبت سفارشات خود با انتخاب گزینه پرداخت و بعد از وارد شدن به درگاه بانک، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما به اطلاعات زیر نیاز دارید:
l  شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک)
l   رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
l  کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده (CVV2)
l  تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

–    میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود و شماره همراه وی را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

–    محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست. اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق پیامک و یا ایمیل از آن باخبر شوید. جهت استفاده از این سرویس می بایست در هنگام ثبت نام مشخص کنید که از کدام روش (پیامک، ایمیل) می خواهید از خبرنامه ها مطلع شوید.

 

–    از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

شما از طریق پرداخت اینترنتی میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

–    سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد. تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید. در صورت عدم عودت وجه به حسابتان پس از 72 ساعت جهت پیگیری می توانید با پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.

–    میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

در حال حاضر امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود ندارد.

–    چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی مرجوعی خود را اطلاع دهید، تیم پشتیبانی شما را در این امر راهنمایی خواهند کرد.

–    در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های آکورو بوده است و آکورو در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که جهت اطلاع از آنها می توانید با پشتیبانی وب سایت ارتباط برقرار نمایید.

–    روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

–    اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش آکورو اطلاع داده دهید.

–    گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است، شما میتوانید مدت زمان گارانتی هر کالا را با استعلام از مسئولین پشتیبانی وب سایت دریافت کنید.

–    اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟

بله . حداکثر تا ۷ روز‏ پس از ثبت سفارش، باید انصراف خود را از طریق ارتباط با مسئولین پشتیبانی وب سایت به اطلاع کارشناس های خدمات پس از فروش مجموعه برسانید.

 

–    اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

–    اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .

–    تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا ۷ روز برای کالا با ایراد فنی و تا ۲۴ ساعت ، کالا با ایراد ظاهری و مغایرت را به ما اعلام کنید.

–    در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد ، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به ما اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آکورو بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

–    چه قطعاتی شامل گارانتی می گردد؟

  • قطعات در صورت بروز ایراد کیفی (به استثناء‌ قطعات مصرفی )‌ دارای گارانتی است.
  • طبق آئین نامه حقوق مصرف کننده :

تمامی خسارات ناشی از بلایای طبیعی ، نصب قطعات غیر اصلی و غیر استاندارد ، تصادفات ، استفاده نامناسب از خودرو مانند استفاده از خودرو در مسابقات رالی و سرعت ، تعمیرات خارج از شبکه نمایندگیهای مجاز ، عیوب ناشی از عدم انجام سرویس های دوره ای و استهلاک قطعات مصرفی خارج از پوشش گارانتی می باشد. در صورتیکه قطعات غیر اصلی و غیر استاندارد بر روی خودرو نصب شود در صورت بروز ایراد نه تنها آن قطعه گارانتی نمی باشد ، بلکه چنانچه موجب آسیب رساندن به سایر قطعات شود هزینه رفع ایراد مشمول گارانتی نخواهد بود .

–    قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

–    ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

 

 

–    انصراف از خرید:

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به پشتیبانی وب سایت این فروشگاه اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.

برای ارسال به این فروشگاه، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط این فروشگاه دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزومات همراه آن هستند و آسیبی ندیده است، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در چنین مواردی هزینه‏ استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.

جهت هماهنگی باید از طریق شماره تماس فروشگاه و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما به واحد خدمات پس از فروش این فروشگاه اطلاع داده شود.